Micha Ö.

"Little Koi" | Akryl, Speed art
 
 
Förra månaden så köpte min kära vän och granne en liten canvas till mig i utbyte mot en ny tavla till hans hem. Jag hade ingen direkt tanke av vad jag skulle måla. Jag hade "artblock", men samtidigt världens behov av att skapa något. Så det slutade jag med att jag stod och stirra på den lilla 10x10cm canvasen och till slut såg en karpfisk med klassiska vågor. Inget speciellt, men ändå speciellt för mig.
 
Det tog ungefär två timmar för mig att göra klart den eftersom vissa lager med akryl skulle torka emellan innan jag kunde fortsätta med nästa. Jag är nöjd över resultatet och lika så var min kära vän. 
 
Jag ska försöka fundera ut ett bättre sätt att filma på när jag målar, men än sålänge så är detta det bästa jag kan få till.
 
Tack för mig! 
Och tack för att du visar intresse.
 
 
#1 - Louie

Jättefin!