Micha Ö.

Självporträtt i Disneystil
 
2014 gjorde jag ett självporträtt i Disney stil, länk till bild (facebook), och innan 2015's slut tyckte jag det var dags att göra en uppdaterad version av mig själv. Denna gången utmanade jag mig själv lite mer genom att göra en helkropps bild istället för endast porträtt.
 
Jag hade planerat att färglägga innan jag publicerade bilden, men tiden flög iväg och jag har helt enkelt inte haft tid att slänga färg på min skapelse. Så det får väl komma någon gång i framtiden eller mer troligt; så får den ligga i min privata konst hög och vara lite "naken" ett tag.
 
Året rullar på och ju ljusare dagarna blir ju starkare blir min saknad för sol och värme. Att kunna sitta ute på balkongen med kopp kaffe och måla. *suck* Den dagen kommer komma och tills dess får jag njuta av det vita landskapet med min enorma kopp te och fortsätta skapa konst. Fast jaja. Oavsett väder och årstid kommer min kreativitet alltid finna det vackra i Moder jord, fastän det är mörkt kallt. Och ibland lagom förjävligt.
 
 
Tack och hej, ha en toppen dag!