Micha Ö.

Kvällsfika i solnedgångens strålar
Foto: Nikon D31000
 
Som beskrivet i tidigare inlägg så blev det godsaker nu mot kvällskvisten ändå. (Såklart efter maten.) Det må vara onyttigt, och inte jättebra mot kropp, men för mig känns det väldigt bra mot sinnet. Jag menar: vem skulle säga emot en tugga nygjorda choklad-bananmuffins medans rummet fylls av de varma ljuset från solnedgången. Svårt att beskriva hur bra det känns, men .. Du måste testa!
 
Vår lya lär inte vara så stor, men många små ting är även väldigt söta ting. Som grisar ungefär. De är jättesöta som små, men mindre söta som större.. svin? Nu får jag inte vara såpass elak att jag diskriminerar svinen här, för dom är också söta. Fast på sitt grisiga vis. Skulle jag hellre ta en minigris. Menar vem vill ha ett svin? Du förstår galoppen! 
 
Resterande av kvällen finns inte mycket på agendan. Grannen ska snart komma över för en bit muffins och varm dryck, men utöver det så ser det tomt och härligt ut. Jag kan bara vara. Inget mer, inget mindre.
 
Be you, be fantastic!